Rastafariii

Hej!

Hoppas att allt är bra med er! Själv är det chill men har fet ångest heheh. Som alltid typ. Anywayzz, igår så skulle jag skriva mitt religionsarbete om Rastafari men tror ni att jag gör det eller? NEJ. Såklart inte. Så nu sitter jag här och läser om det men skriver inget eftersom jag är för lat. USCH. Aeee, vad ska man ta sig till? Efter maten så ska jag sitta här tills jag i princip blir helt klar! Imorgon kan jag ju ta egna tankar osv. Men men, life is hard haha.

Måste även säga att jag fått min första stundentpresent :D! Fick det av Don Angie (Eggi för er som inte vet, bäst är hon!!!). SÅ jävla glad och lycklig blev jag. Epic moment ♥ THANK U, DARLING. Berättar mer om det senare! Nu ska jag äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0