naturkunskap

Hej mina vänner!

Det känns som att dagen endast var chillday alltså. I alla fall så fick vi tillbaka våra naturprov och jag var ett poäng ifrån max!!! HUR SJUKT? Alltså det värsta är ju att jag för det första inte fattade någonting alls dagen innan när vi gick igenom och Jete och Sandra hjälpte mig och sedan när jag skulle plugga hemma så hittade jag inte mina häften förrens typ 8 och pluggade tills jag somnade sedan får jag ett poäng mindre än max?! Det är så sjukt men jag är jävligt glad och stolt som fan!!! Det som suger är dock att vi ska göra ett till naturprov, måste klara skiten. Sista jag gör.

Imorgon så har jag religionsprov och snälla PRAY FOR ME. Jag hoppas att jag och lene kickar assss! Vi skall klara av det. Så snart ska jag laga mat och sätta igång pluggandet.

Nu drar jag i don't have time for this.

PEACE.
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0