Michael, I love you!


Såhär känner jag mig :D:D:D:D:D!!!!!!!

För det första liseberg igår var sååå grymt :D! berättar mer om det i ett annat inlägg:D men idag, är jag så GLAD för det första, det är morsdag! Grattis till världens bästa och finaste mamma ♥. SEDAN, jag fick ett mail av min handledare (projektarbetet) och gissa vad jag fick? JAG FICK MVG!!!! :D:D:D JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD. Mest för att det är ett arbete om Michael, och att jag sedan får ett MVG på just det arbetet betyder mer än alla andra ♥.

WOOHO :D fan vad det känns bra!!!! Aja, ska gå o äta lite chips nu för att fira :DDDD.

LOVE ♥


Kommentarer
Postat av: Leo

Sv: vacker kan du vara själv!! :D omg blir tårögd när jag tänker på din student och bal.... kmr dö en bit!! och grattis till mvg:Et du förtjänar det verkligen bb!!! :D

2011-05-30 @ 10:31:30
URL: http://leosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0