Little Susie

Hey mina vänner!

Hoppas att er dag varit bra. Min har varit onödig men bra haha. Ska snart tillbaka till skolan för ett möte som är obligatoriskt. Jag har varit hemma i någon timme och passade på att äta lite samt skriva på mitt projektarbete. Rättade det jag skulle ha rättat och har skrivit om mina intervjuer samt skrivit om mästerverket "Little Susie". Gaah, älskar den låten och det är så svårt att hålla tillbaka tårarna. När jag kommer hem förutom tvätt så ska jag fortsätta med att skriva. Jag hoppas att jag kan bli klar så fort som möjligt. Jag måste ju bränna en skiva med!

Nä, nu hinner jag inte skriva mer. Måste ringa mamma snabbt och sedan ta bussen.

Vi hörs pysslingar
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0