Hej woop spanska.

Hey mina friends!

Igår var det pubrunda och faan vad det var kul :D! Hehe var så jäkla slut efteråt. Dagen började med stress på hög nivå, tog fem år för mig & lene att hitta till Sandra osv. But it was worth it :-D! Det var hur trevligt och kul som helst :-)! På lördag blir det liseberg och fan vad jag längtar :D:D:D!!!! för det första kommer allt som har med skola att göra vara OVER. Då jag har mitt sista prov på fredag (natur också, kill me). Men det ska bli jäkligt skoj faktiskt =)!!!! Och finns ju inget bättre än liseberg typ? :D

Idag har jag latat mig hehe, allt för seg. Jag kan dock säga att jag är KLAR med mitt projektarbete!! Det känns så bra :D Och jag är faktiskt grymt stolt över vad jag åstadkommit. Helt bra. Har lite panik dock, spanskan imorgon. Måste redovisa om en författare i fem minuter, det känns som åtta år. Jag valde Isabel Allende tillslut, men ångrar mig lite smått...jag har typ skrivit klart, och det är max tre minuter vilket betyder att jag måste skriva mer men vet inte vad!!! Damn, help me...och sedan hoppas jag att hördelen också går bra så blir jag nöjd o gla'! Imorgon blir det ju massa naturplugg med. Kul. Eller inte. Bah, I'm just gonna do it, damn it.

Aja, ska skriva nu måste ju hinna lära mig det utantill också.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0