:D:D:D:D

Måste bara säga: SJUKT att min pappa kan göra mig såhär glad!!!!!!!!!

Ni förstår inte hur trött och seg jag var innan. Jag ville bara lägga mig och sova, sova och sova. Ville bort. Ville inte skriva på min svenska, hade ingen motivation alls. Sedan ringer telefonen och jag svarar, på andra sidan hör jag världens finaste och vackraste röst. Min pappas. Glädjen jag känner är obeskrivlig. Saknar honom så mycket att det är sjukt. Det går inte en dag utan att jag tänker på honom. Men snart träffas vi igen och jag ska ta vara på varje liten sekund. Varje sekund jag tillbringar med honom är värd mer än alla pengar i världen. I sommar ska jag dock vara med honom så länge som möjligt. Älskar honom och jag är hur GLAD som helst just nu :D:D:D:D:!!!!!

Love my dad, he's the best ♥♥♥♥

PEACE
:D
LOVE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0