Cinema Paradiso

Told you hehe.

Pepsi skulle se filmen och jag sa till henne att den var vacker. Hon var skeptisk eftersom jag tyckte att "boken med insekten" var bra hahaha. Men jag fick ett samtal av henne nyss och hon tyckte också att filmen var bra! Nu ska hon sitta och skriva sitt filosofi arbete och jag är typ klar med den. Detta är nog en av de jobbigaste uppsatserna jag någonsin behövt skriva (tillsammans med alla samhälls skiten).

Jag är inte nöjd med den för fem öre men känns ändå skönt att jag snart skrivit klart det. Ska skriva ett avslut sedan skiter jag i den. Ska inte ens läsa om den för då får jag mer ångest haha. Jag är ändå rätt chockad att jag ens fått ihop en uppsats. Satt igår och var avundsjuk på Pauline som redan var klar...och nu är jag snart klar woop!

Ska även börja med svenskan lite senare, måste välja ut en recension till sedan är det bara att sätta igång.

Igår så kollade jag och Valle på Everybody Hates Chris igen. Hah dör bara jag tänker på den. Så jäkla rolig att det är sjukt. Den handlar typ om mitt liv hahahahaha.

Ne, nu ska jag gå och skriva klart skiten sedan måla min brors rum, yeahyeah. Stackarn.

PEACE OUT ♥

Snart får jag mitt liv tillbaka :D!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0