WWF.SE

Som ni ser vid sidan av min blogg så stödjer jag WWF. Jag tycker att det är viktigt att hjälpa människor och framförallt djuren! När jag får jobb och då får en inkomst varje månad ska jag bli fadder åt djur och människor. Jag vill bli fadder åt så många djur och människor om man ändå vore rik? Någon dag så ska den drömmen slå in. Eftersom jag inte har en fast inkomst kan jag inte bli fadder, jag vet inte om jag får pengar över efter att månaden är slut. Vissa månader kan jag ha mycket pengar kvar, andra kan jag inte ha något alls. Allt varierar och det är mycket utgifter man har speciellt när man närmar sig studenten.

Dock finns det en annan utväg om man vill skänka pengar när man har vilket jag tycker är jätte bra! Man får dessutom själv bestämma belopp men det måste vara minst 25kr. Man kan även skänka 50kr genom sms och få en bild på sitt favoritdjur eller ringsignal eller så donerar man endast pengar -man väljer själv!

Klicka här för att skänka en valfri summa.
Klicka här för att skicka 50kr via SMS.

Glöm inte bort djuren som behöver vår hjälp! We are the World.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0