Who's Bad?!

Chacha!

Kom hem från Nevena för ett tag sedan, hahhaha alltså vi är så jävla roliga. Vår klass kommer få underhållning på hög nivå på tisdag, film + tävling! Sedan planerade vi även något annat och jag hoppas verkligen att det blir av, hade varit så jäkla kul och det är något av det jag älskar mest att göra! Så håller tummarna =).

Jag försöker även tänka ut något men men...we can all just dream.

Nepp, nu ska jag sätta mig och skriva på mitt MJ projektarbete, bästa jag gjort hehe. Sedan blir der film med lillasyster =D. Woho, känner mig jäkligt glad just nu, love THIS feeling.

DONDON, lystring! Har glömt ditt lösenord :( Smsa mig det eller skriv på msn. Love ♥

Peace out!!

Kommentarer
Postat av: Dondon

mejlade det till din hotmail check it out hunny Kay!! :*// xoxo dondon

2011-03-06 @ 21:59:10
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0