Tatuering :)

Vill inte jinxa något och hatar därför att berätta haha -men nej jag ska inte tatuera mig! än! Grejen är bara den att jag nu vet "exakt" vilken tatuering jag ska göra först av alla mina idéer. Egentligen ville jag göra en annan först men eftersom jag inte bestämt mig vart jag ska tatuera den så väljer jag att göra denna istället :). Jag är inte helt klar med designen men just nu vet jag hur den ska se ut samt vart den ska ligga = betyder att det är 99% att jag gör den först :). Om jag inte hade åkt till London så hade jag bokat tid direkt för att tatuera in det! Men tyvärr så åker jag även till Berlin så det lutar sig mer åt att det kan bli någon gång i juni kanske i slutet av maj. Vi får se hur ekonomin är hehe...men ja, ville skriva detta inlägg som en reminder till mig själv så att jag tar tag i det! Känns jäkligt nice iaf och tatueringen kommer att betyda obeskrivligt mycket.

PEaaaace!


Kommentarer
Postat av: Dondon the master

Uhh nice!! du får berätta vad du ska göra till mig iaf :* hehe, Katta jag har en jätteviktigt fråga jag vill fråga dig, så om jag ser dig imon eller du ser mig imon vinka HÖGT!"

2011-03-15 @ 21:29:39
URL: http://eggi.blogg.se/
Postat av: Dondon the master

sv: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH DIN KOMMENTAR PÅ MIN BLOGG JAG DÖÖR HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH SKÖN ÄR DU XD <3

2011-03-15 @ 21:31:07
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0