Stranger in Moscow

Hey!

Bloggade inte igår för det var inte min dag helt enkelt. Idag känns allt lite bättre men ändå inte. Skolan var lite onödig då vi i princip inte gjorde någonting i filosofin och vi är "klara" med svenska arbetet så vi gick hem. Var hemma någon gång runt tjugo över tio och gick direkt till sängen och la mig! Det kändes så skönt och jag ville inte vakna men tvingade upp mig själv någon gång runt halv ett. Har sedan dess inte gjort särskillt mycket och det känns skönt.

Fick även ett paket idag, min studentmössa. Har inte ens öppnat det, vill inte se den haha. Jag ska gömma kartongen! Ne, men jag måste ju öppna den för att se att allt är med. Tror dock att mitt glas har spruckit för jag hör små bitar av glas...eller så är det något annat. Men äsch, fan va jobbigt isf! Aja, väntar tills mamma kommer hem för att öppna paket fulingen. 

Sörry för ett fult inlägg men känner mig inte på topp just nu. 

Peace!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0