Some ppl be trippin'!

Hey!

Idag har det varit en betydligt bättre dag. Vill helst glömma bort igår hehe. Tur att man har en fin familj och grym musik som gör en på bätte humör =D. Idag har det iallafall varit en awesome dag rent ut sagt! Idag ska jag även plugga religion woot! Hade möte med min projektledare och jag är så glad :D:D! Han gillade allt super mycket och gav mig komplimanger för att jag kan så mycket hehe, blev skit glad! Nu ska jag skicka in det sista i Mikes biografi :D!

Ja, känner mig jäkligt stressad av någon anledning haha...nepp nu ska jag dra o äta!

Vi hörs kanske sen :)

PEACE OUT!
LOVE



MISS YOU! hahaha


Kommentarer
Postat av: Dondon the master

THIS MAKES ME VERY HAPPY! <3 haha så jobbig jag knr mig kommentater alltid din blogg xD...staaalkerr

2011-03-22 @ 18:16:35
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0