Sköna tisdagar!

Hey folks!

Oj oj vilken härlig dag :)! Jag känner mig på topp hehe, antagligen för att jag lever för dagen :-). Well dagen började med filosofi lika intressant som alltid. Nu har jag och Rebecca även kommit på vad vi ska redovisa och skriva om så det känns skit skönt. Efter det så hade vi svenska haha, vår redovisning var så jävla bra!!! Vi ägde och det var hur kul som helst. Riktigt nice! Så kanske därför jag är på bra humör hehe, ska dock tillbaka till skolan vid tre för att göra rytmiken. Ska sätta på skön musik nu och skriva på mitt projekt arbete. Wow, äntligen har jag kommit till när Jackson 5 lämnar Motown hehe.

Nepp, nu ska jag skriva tills fingrarna blöder!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0