PAY IT FORWARD.



Såg nyss filmen "Pay it Forward" eller "Skicka Vidare" som den heter på svenska. Filmen är riktigt bra och man blir väldigt känslosam också. Mycket fin film med ett underbart budskap. Rekommenderar filmen till er alla! Jag gillar inte så mycket att berätta om filmer eftersom jag själv älskar när filmer blir som en överaskning. Jag gillar därför heller inte att se på trailers då dem oftast avslöjar allt för mycket.

Jag tycker iallafall att ni ska se den! Underbart fin film!!!


Kommentarer
Postat av: Dondon the master

jag såg den för ett tag sen på TV3 den var väldigt bra, han ungen spelar så bra! :o

2011-03-19 @ 11:35:42
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0