Oh man

Hey!

Dagen började med filosofi och vi fick tillbaka våra prov! Fick VG :D. Det var det högsta man kunde få så jag är skit stolt eftersom jag inte pluggade något men ska börja skärpa mig nu. Sedan hade vi religion och slutade efter det men vi var kvar i skolan för att fixa svenska redovisningen, jag dör av skratt bara jag tänker på hur det kommer att vara imorgon alltså hahaha.

Shit, om ni bara visste hur mycket jag har att göra innan påsklovet. LÄNGTAR tills jag står där och tänker, yes äntligen lov! Då börjar även roligheterna på allvar :).

Ska snart äta något och sedan kolla på Desperata och Modern Family som jag inte hann kolla på i helgen. Stör mig sååå mycket att Desperata har varit på break i typ tusen år. Varannan gång verkar det som, nu får det vara SLUT på det hoppas jag hehe.

Nepp, vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0