Morphine

Nice! Efter att ha suttit här i några timmar så är jag äntligen klar med filosofi uppsatsen! Riktigt bra blev den också :). Haha skämtar! Efter att ha suttit här i ett par timmar, tagit för många pauser så är jag inte äns halvvägs. Kul. Eller inte. Jag känner mig förvirrad och vet inte vad jag skriver om haha. Eller jag vet vad jag skriver om men det känns som att jag missuppfattat heela uppgiften. Aja, som tur är lär jag inte bli den enda. Ska fortsätta mer i natt och imorgon!

Ska snart ut på en promenad, riktigt trevligt. Solen lyser men det är inte så varmt. Sedan blir det födelsedags firande + Earth Hour med Chips woot!

Nepp, nu måste jag kila iväg.

Vi hörs.
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0