MJ & SLASH



Åh snap. Hehe glömde bort att det var klassfest idag hahaha, snacka om att man är seg idag då! Men jag hoppas att de som är där har det roligt :). Själv har jag suttit och skrivit lite på mitt projektarbete, det blev inte så mycket dock men men bättre än inget. Det jobbiga med projektarbetet är att hitta bra källor. Grejen är att jag varit fan i så många år vilket betyder att jag läst/sett så otroligt mycket under tiden att jag kan mycket utantill men kommer inte ihåg vart jag läst eller sett det. Aja, får väll ta ett snack med min handledare om detta haha life is tough!

Såg även en film kommer ett inlägg om den senare. Hehe en "gammal" tecknadfilm :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0