♥ Love You ♥



Wey. Duktig jag varit då haha! Ne, men kände för att rätta mina fel jag hade på projektarbetet så nu känns ett "kapitel" helt klart eftersom det är rättat. Vilket är väldigt skönt. Hade jag inte haft så mycket i skolan som jag har nu så hade jag nog skrivit klart hela arbetet på några dagar. Jag ska iallafall börja med undersökningen nästa vecka har jag tänkt mig samt jobba på som en galning under påsken. Igår skrev jag även klart hela hans biografi (det jag hade kvar sedan sist) men i kortadrag bara så jag måste skriva klart (och bli nöjd med det) till nästa vecka.

Well, detta blir mitt sista tidsinställda inlägg och så hörs vi imorgon!

Peace and Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0