If you Don't know me by now

Hey!

Förlåt för min bloggtorka men har varit så otroligt seg dessa dagar. Idag hade jag naturkunskap och det gick jätte bra! Sedan hade vi gympa och då håller vi på med rytmiken, shit alltså vi ska visa upp allt på ONSDAG. Hoppas att det går bra iallafall :)! Idag blir med massa gottigott som varje fredag hehe :D. Imorgon så blir det kanske klassfest får se på vilket humör jag är på hehe, men ja det blir iaf trevligt om jag går hehe.

Lene Bajz ♥ Hohohoh.

Nepp, nu ska jag kolla på ANTM och American Idol!

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Jeta :D

ibland kan jag ej kommentera.... men lenebbajz<3<3<3<3<

2011-03-18 @ 15:46:27
Postat av: Dondon the master

sv: HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA JAG LOVAR DIG JAG GJORDE EXAKT SAMMA MOVES!! HAHAHA XD så skön katta u know me way 2 well....STEN

2011-03-18 @ 22:54:00
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0