I know

Jag vet vart jag har dig. Oavsett vad. Sedan den sekunden du sa det ordet, visste jag vart jag hade dig. Sedan dess har inget förändrats. Du gjorde misstaget, misstaget som fick kosta dig mitt förtroende. Jag vet vart jag har dig. Du tror att du är så smart och så perfekt, men ack så fel du kan ha. Jag vet exakt vart jag har dig. Exakt. På pricken. Jag vet exakt vart detta kommer att leda till. Du låtsas som ingenting, men tro mig. Detta glömmer jag inte. Det är mycket jag inte glömt, bland annat det där ordet du så fint sa det. Det ordet som förändrade allt. Allt. Ja, du som är så smart har ännu inte märkt det. Det är allt för mycket du inte vet. Aldrig kommer du få reda på det heller, kanske? Eller så vet du redan. Det spelar tyvärr ingen roll.

Jag vet exakt, exakt vart jag har dig. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0