Human Nature

Hey!

Well har inte gjort så jätte mycket idag även om mycket står på schemat...eller inte. Jag har ont i hela kroppen och vet inte varför men men det går nog över snart! Jag har suttit och skrivit lite på mitt projekt arbete är så förvirrad! Haha, det är omöjligt att skriva om Michael typ det finns ju så mycket han gjort och lyckats med!!! Jag har skrivit klart om Thriller-eran nu och ska snart börja med Bad fast måste läsa klart boken men det gör jag idag så att jag kan skriva om Bad imorgon :). Man kan väll säga att jag typ är halvvägs och tänk detta är typ bara 1/3 av hela mitt projektarbete. Jag kan ju inte ta upp alla hans rekord osv. nu eftersom jag sedan kommer rikta mig in på t.ex musik videorna och då måste jag ju ta upp rekorden hehe :D. Aja, jag får göra mitt bästa! Jag ska nog skicka in första delen till min handledare även om jag bara kommit till Bad så att han kan rätta lite. Jag har lagt in bilder med så att det blir lite roligare hehe. Men vet inte om jag ska ha dem på en sida (alla bilder) eller några bilder under några sidor haha. Alltså som att ni förstår vad jag menar D:. GAH. Aja, jag ska iallafall skicka in något imorgon :-)! Nepp nu ska jag forsätta skriva.

Ska kanske, eller nä jag väntar med det till imorgon istället. Se på film haha. Idag ska jag iallafall måla, längesedan nu och vill börja med något nytt. Jag har bilden i huvudet men vi får se om jag lyckas få ned det på papper! Naj, nu ska jag fortsätta skriva och lyssna på världens bästa Mike!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Dondon the master

Jag ÄLSKAR din blogg Katta, It's sooo wonderful like you!! <3 lycka till med arbetet ::

2011-03-12 @ 19:37:28
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0