Hate this day

Hey!

Hatar denna dag, den började dåligt och har hittills inte varit så bra heller. Det beror mest på skolan och tyvärr så tror jag att bloggen kommer att få lida lite, har sjukt mycket att göra. Redan på torsdag har jag religionsprov och måste göra klart en filosofi b uppsats som vi fick idag men ska vara inne på måndag, måste även börja med samhällen och läsa relgionsboken. Jag kommer med andra ord att explodera i vilken sekund som helst. I'm outta here!

Ska försöka blogga mer imorgon kanske men just nu mår jag inte alls bra så vi hörs när allt känns bättre.

Tackar HIStory albumet så mycket just nu för att den finns ♥

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Dondon the master

Sv: Thank you babe <3 WHY?! För skolan eller? damn it, hoppas att din dag blir bättre!! och jag hoppas att allt går bra i skolan, DU KAN FIXA DET HÄR! jag vet att du kan. :)

2011-03-21 @ 18:53:57
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0