God bless the child

Oh snap, mama come home! Hehe...liten påminnelse till mig själv :).

Well väntar fortfarande på min sega syster så att vi kan kolla på våra serier. Damn gurl. Jag vill ju fortsätta skriva på mitt projekt arbete! Hey, är glad att jag bytte projektarbete hehe. Hade jag haft kvar det jag hade innan hade jag ALDRIG börjat. Tur det! Åh, vill bara att morgondagen ska vara över av någon anledning hehe. Juste! Något som är värt att nämnas, när jag vaknade idag var det ljus ute!!! Inte hänt på väldigt länge alltså, kändes rätt konstigt faktiskt but I like it. Nu är klockan över fem och det är ljus ute som om klockan vore typ två-tre. Hur coolt som helst hur det förändras...


Kommentarer
Postat av: eggi

sv: ahHAHAHAHAAHAHAH do/nut ahahhahahahaha omg! xD så bäst, Iäm soo happyy att du hittat till mig igen min kära :*

2011-03-07 @ 22:06:35
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0