Free my mind

Heey!

Damn, kollade nyss datumet och är det seriöst redan 20:e mars?! Sjuuukt. Kändes som om mars började igår och det är redan 20...så snabbt tiden går. Läskigt och samtidigt rätt stressigt. Eftersom jag låtsas som att jag inte har skola och rent ut sagt "skiter" i prov, uppsatser m.m. som måste göras ska jag kolla på film. Varför undviker jag detta? Kommer sitta dagen innan och känna ångest, blö. Aja, får väll skylla mig själv, jag som idag t.ex. skulle plugga lite religion m.m. NOT GONNA HAPPEN.

Äsch, men nu ska jag se på film!

Vi hörs imorgon. blir inget mer bloggande idag :)

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Dondon the master

I FEEL YA!! har blivit så lat på senaste tiden, asså med skolan.. :( allt annat orkar jag men inte skolan hahahah

2011-03-20 @ 18:48:09
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0