:D ♥ I love children.



Hey!

Jag är överlycklig. Överlycklig. Min kusin är gravid. Alltså gravid!!! Jag är så jävlaaaaa glad att jag inte äns kan beskriva det :D Ni förstår inte alltså. En liten bebis är påväg till vår värld :D Gah, kan månaderna flyga fram eller? Hehe, ja, vad blir man om ens kusin är gravid? Äsch, jag säger att jag blir moster eftersom jag står min kusin så nära :D!!! YEAH! Är så jääääkla lycklig och jag önskar henne & mannen all lycka i världen. Åh :D:D:D:D:D. Barn är bäst!!!!

Kan väll fortsätta med att berätta kort om min fina dag, började med filosofi lektion chill som alltid hehe och sedan kollade vi på film på svenskan. Jag har endast två lektioner på tisdagar och slutar 10.50, skönare schema för man leta efter ;-). Vid halv ett hade vi sedan rytmik och sedan gick jag hem. Hjälpte mamma med tvätten och gick sedan & la mig. Jag sov, vaknade, åt och satte mig framför datorn! Skön dag och det har gått så snabbt!!!

Jag fortsatte även på mitt projektarbete och har skrivit klart om HIStory så nu är det inte alls mycket kvar :(. Men sedan börjar undersökningen :). Ska försöka bli klar i veckan iallafall med att skriva klart hela Mikes biografi.
Tja, imorgon ska vi endast till St. Sigfrid och prata lite med folket som går där. Vi skulle ju egentligen till Bokelund men det blev tyvärr lite strul :/.

Aja, jag längtar som in i H till LONDON och BERLIN.

Awesomeness.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Dondon the master

GRATTIS GRATTIS TILL HENNE!!! so wonderful ::

2011-03-15 @ 21:28:20
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0