Another Part Of Me!

Hey!

Idag är det lite mulet men men hehe. Igår så var det en stört skön dag! Jag & lillasyster tog som sagt en mysig promenad och vi såg massvis med söta ankor :'). Och även en hare! Kallt var det vid vattnet och när vi kom hem var våra händer heelt frusna hehe. Det var super fint att se solnedgången och ankorna så det var värt det. När vi kom hem var det födelsedagsfirande + Earth Hour. Väldigt myspysigt! Pratade även med pappa igår, åh han är så bäst ♥!!!

Idag är mitt mål att skriva filosofin, måste bli klar! Sedan ska jag bara ta det lite lugnt hehe, kommer nog få sitta här i 100 timmar innan jag blir klar med filosofin :(.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Dondon the master

you can do it!!!<3

2011-03-27 @ 14:51:53
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0