All in Your name

Hey!

Dagen började med filosofi, så jävla chill haha. Filosofi A då. Sedan svenska så jobbade vi själva, måste erkänna att jag inte jobbade så bra hehe. Men men hamburgare blev det sedan och så umgicks jag lite med Eggi & Leonita :D. Åkte hem och var SÅ trött, höll på att somna på bussen...jag lovar att det är pga. skolan. Igår hände samma sak :S.

Måste börja plugga nu och börja med samhälls skiten, samt kolla lite om Rousseau. Till nästa vecka har jag fyra stora grejer som ska vara inne, jävla lärare som inte vet vad planering betyder.

aja, är dock glad idag för mamma är världens bästa! Så fin, så söt, så jävla bäst :D ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, vad göres? :)

2011-03-29 @ 15:13:37
URL: http://thefashionisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0