talking about my girl

Hey!

Förlåt för denna sega uppdatering! Det har hänt en hel del därför har jag inte haft tid att sitta på datorn. Min storasyster har kommit, och även min storebror! Idag kommer Peter och i fredags var det bal! Det var även då Tokio Hotel uppträdde i Ryssland. Woot woot!!! Det var kul att se dem igen :-)! bäst är dem ♥! Red Hot Chili Peppers har sagt ett datum när deras skiva släpps, fan vad jag LÄNGTAR!

Well nu är studentveckan här. Det känns HELT sjukt!!! Gaaah, dör lite smått. Imorgon är det iallafall skattjakt och det ska bli HUR KUL som helst :DD. Längtar riktigt mycket :-D

Ne. nu ska jag gå o äta lite jordgubbar!

:D
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0