Great day!

Hej!
Shit vilken underbart bra dag det har varit idag =)!! Dagen började med att jag chillade framför datorn och kollade på en serie, sedan mötte jag upp Iman i stan. Vi gick runt o shoppade lite sedan åt vi massa pizza. Det var hur gott som helst och nu känner jag mig rätt mätt på pizza for a long long time! Sedan gick vi och hälsade på Mela (hon jobbar på kiosk), fett naaajs var det!!! Det var skit trevligt. Klockan gick så vi bestämde oss för att promenera hem eftersom vädret var underbart. Vi träffade Awo, sedan hängde vi ute ett bra tag. Det var hur mysigt som helst :D!
Jag har haft en grym dag. Super bra. Funderar på att se någon dokumentär eller något...får se. Jag ska iallafall ta det lugnt och se något intressant.
Ps. I miss you so damn much.
</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0