Eaten Alive

Hey hey hey!
Har verkligen inte kunnat blogga, har inte ens suttit vid datorn dessa underbara dagar. Shit, har haft en galen men riktigt rolig vecka :D. Nu har jag sommarlov och det känns helt overkligt. Kan inte fatta det än. Det känns som att jag har helg bara hahaha.
Idag åkte pappa och kusin hem så nu känns det riktigt tomt hemma. Saknar alla redan sjukt mycket, önskar att alla stannat längre men men.
Jag och världens bästa bror åkte till en affär där de säljer allt möjligt och vi hittade några LP-skivor! Det fanns sjuuukt många men vi hann inte kolla igenom alla lådor för vi hade bråttom hem, men jag fick iallafall med mig tre stycken! För billig peng med, ett riktigt härligt kap. Köpte Diana Ross, Stevie Wonder och Lionel Richie!! Just nu lyssnar jag på Diana Ross - Oh Teacher, riktigt nice.
Känner mig så glad just nu, vill tacka alla personer som är guld <3! Love love love...
Diana Ross LPn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0