The Prestige

Kan börja att berätta vad filmen handlar om. Den handlar om två trollkarlar (Hugh Jackman & Christian Bale). Efter att Borden (Christian Bale) råkar döda Angiers (Hugh Jackman) fru blir de fiender och tävlar om vem som är den bästa trollkarlen. Båda är bäst på sina saker.

 

 

Lite svårt att förklara handlingen eftersom man måste se den för att förstå den. Dessutom vill jag inte avslöja för mycket heller. Men jag kan säga såhär, även om jag hade höga förväntningar på filmen så var den fan BÄTTRE än vad jag trodde. Blev grymt fascinerad och detta är absolut en av de bästa filmer jag sett. Man måste hänga med mycket i filmen för att förstå och det är enligt mig bara ett stort +! Älskar filmer där man måste vara koncentrerad och tänka. Slutet är helt jävla fantastiskt och om ni inte sett filmen måste ni göra det! Ska lätt se filmen igen och även köpa den! Ska köpa den nu på cdon! =)

 

SE DEN!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: SORA

Ooouuff! Älskar denna filmen!

2011-01-10 @ 18:38:50
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0