Pizzaa is awesome!

Hey!

Förlåt för att jag inte har bloggat, har haft otrolig huvudvärk, knarkat master chef, umgåts med världens bästa storasyster, gjort en äcklig hemtenta osv. Har med andra ord varit väldigt upptagen! Men detta ska bättras från och med nästa vecka. Hoppas att ni förstår att jag hellre umgås med min syster än av sitta vid datorn, nu sitter jag bara för att hon snackar i telefon så jag passar på :-)! Dessutom har jag haft huvudvärk så matten kan ni göra själva :-)!

Anywayz, idag i skolan var det PIZZZA. Fett gott, åkte direkt till stan för min fina syster bjöd på PIZZAA, obeskrivligt gott! Imorgon ska vi till stan o ha lite fun! Även på en big partey, 18 års fest!!!

Vi hörs


PEACE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0