Michael


Ps. älskar Cover:n på skivan, så fantasisk!


Hej!

Vaknade tidigt idag (stolt) och åkte till stan! Var på jakt efter en födelsedags present till mina fina lillasyster som fyller år om exakt en vecka, kan ju säga såhär: hon kommer bli sjukt glad :D! Hoppas jag iallafall haha. Efter det traskade jag runt, skönt med så lite folk i stan...och gissa vad? Gick in i en butik och de spelade hela Michael skivan haha så jag var kvar där och lyssnade på 4 låtar sedan gick jag för jag ville inte lyssna på hela albumet i en affär (har inte hört hela än, är inte redo) men blev iallafall sjuukt glad att jag hörde Mike! Sedan gick jag in i en annan affär så spelade de Kanyes nya skiva, gjorde mig super glad! Stannade kvar tills 3 låtar var slut sedan gick jag. Valde även att gå hem från stan eftersom jag kände att jag behövde rensa tankar och det funkade!

Ska snart börja skriva lite på min uppsats, vill iallafall bli relativt klar idag!

hoppas...

Kommentarer
Postat av: dondon

THANK YOU my babe <3 :*



det är så awesome att det oftast spelas M.J musik när du går :D

2011-01-08 @ 15:04:30
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0