Meningen med livet...

Hej och hå! :D

Här har ni världens gladaste Katta! Kan väll säga att natten inte alls var bra, somnade lite innan 12 och var så lycklig för att jag kände mig trött. Vaknade mitt i natten och var hur PIGG som helst, blev så glad! Men när jag kollar klockan så står det: 03.02. SNÄLLA. 03?! Blev så sjuuuuuuukt irriterad, låg i sängen och försökte göra allt för att somna och lyckades 10 över 6 och var tvungen och vakna halv sju? Är inte livet underbart ibland? Haha, var ändå relativt pigg men nu börjar jag känna mig lite trött...

Kom till skolan och då var det dags för att skriva en svensk-filosofisk uppsats "Meningen med livet" valde jag. Haha sjukt djup är jag =D!!! Ska iallafall efter detta blogg-inlägg skriva klart det. Justeee!!! Jag är så himla stolt över mig själv =)!!!! fick mvg på min svenska uppsats om kvinnor på 1800-talet, kände mig inte alls nöjd med den och så när jag fick tillbaka arbetet FATTA vilket chock jag fick. Är suuuuper glad och stolt över mig själv!!!!!!

+ så fick jag ett UNDERBART besked idag, men vill inte skriva vad för vill inte jinxa det :-) Nästa vecka så får ni veta =)...

AJA, nu ska den glada___tjejen_menar_gladast92 gå och skriva på sin fina djupa uppsats!

Peace ooout ♥

Kommentarer
Postat av: dondon

OHH GRATTIS KATTTA!!! im prrrouud :D:D

2011-01-11 @ 18:59:20
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0