Lista haha

Ska testa denna listan men ja, missar jag någon så gör jag det :D! Haha tänker inte följa den 100% för det är inte jag helt enkelt. Börjar med den första imorgon då.


Dag 1 - Det här är jag.
Dag 2 - Därför bloggar jag.
Dag 3 - Något jag tycker om.
Dag 4 - Ett intresse jag har.
Dag 5 - Foton som betyder mycket.
Dag 6 - Tio låtar från min spotify-lista.
Dag 7 - I min handväska.
Dag 8 - Något jag brukar göra på måndagar.
Dag 9 - Det här får mig att må bra.
Dag 10 - Min musiksmak.
Dag 11 - Någon jag vill byta liv med för en dag, och varför.
Dag 12 - Min önskelista.
Dag 13 - Den här boken läser jag just nu.
Dag 14 - Mitt första husdjur.
Dag 15 - En favoritfilm.
Dag 16 - Så här var jag som barn.
Dag 17 - Det här drömmer jag om.
Dag 18 - Min första kyss.
Dag 19 - Mitt favoritminne.
Dag 20 - En plats jag tycker om.
Dag 21 - Jag skulle inte klara mig utan.
Dag 22 - Det här är ett problem.
Dag 23 - Vad kärlek är.
Dag 24 - Min tro.
Dag 25 - Det här saknar jag.
Dag 26 - Det här ångrar jag.
Dag 27 - Det här är jag rädd för.
Dag 28 - Tre saker ni inte visste om mig.
Dag 29 - Ett ögonblick.
Dag 30 - Månaden som gått i bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0