Internationella Relationer

Hey hey hey!

Innan kom en konstig stil och jag skrev super mycket, när jag skulle publicera försvann ALLT. Kul. Får väll börja om då. Let's do eet.

Jaha, vaknade tidigt idag för började 8!! Var relativt trött eftersom jag inte är van att vakna tidigt på måndagar, men dagen började med filosofi b! Fett jävla rolig kurs!!! Absolut en av mina favorit kurser, hittills iallafall :-)! Kom hem för en timma sedan ungefär...har en jäkligt lång håltimma och kan ju lika gärna jobba med samhällen hemma istället.

Just nu roar jag mig med att lura Iman, haha hon är så söt! Jag måste väll börja med att berätta att jag är jätte stolt över mig själv, fick MVG på Internationella i slutbetyg!!!! Är jäkligt glad faktiskt, så jag lurar Iman att jag fick G! Hahaha hon är så rolig...men aja ska berätta sanningen nu annars går det för långt :P!

Idag då, studentfest! Igen. Wooho. Taggad...eller inte alls. Jag orkar faktiskt inte och om jag inte köpt biljett hade jag varit hemma och kollat på From G's to Gents! Men men temat är K! Haha kan ju vara mig själv ifall jag inte orkar leta efter något :-) Tur att man börjar på K!!

Nae, nu ska jag gå och blogga på LMG sedan kolla på From a G to a Geeeent *tänker på låten*

PEACE OUT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0