Grattis till världens bästa lillasyster ♥!

Idag är det ingen vanlig dag för det är världens bästa lillasysters födelsedag ♥!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag kan inte förstå att hon redan fyller 17! Så stor och gammal, hehe. Nu ska jag inte bli för känslosam...men vill önska henne all lycka i världen för det är hon värd. Jag älskar henne obeskrivligt mycket och det vet hon :-). Alla våra fina stunder tillsammans, fina och lite sämre men vi har iallafall alltid varit tillsammans. Hon är inte bara min lillasyster utan hon är även min bästavän. Folk ser oss som en eftersom vi alltid är tillsammans och gör allt tillsammans. Vi är så lika men ändå så olika. Hon gör mig så glad och stolt!!! Jag hoppas att du får en UNDERBAR födelsedag imorgon! Det finns sååå mycket roligt vi har gjort och fler saker kommer det att bli. Tack för att du är du! Finns ingen bättre lillasyster än dig. Du är perfekt.


I love you

Kommentarer
Postat av: lEo

GRATTIS en gång till finste Valle!!!! Kan inte fatta att du blivit så stor som jag nu snyft skojar hahaha.. Hoppas iaf att du får en riktigt bra dag idag, och jag önskar dig all lycka!! ♥

2011-01-15 @ 11:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0