Dag 6 - Tio låtar från min spotify-lista.

Okej, jag har faktiskt inget eget konto så jag lyssnar alltid från min lillasysters men lägger ändå in låtar i olika listor framförallt på vår 60-, 70- och 80-tals lista!

10 låtar från olika listor (väljer ut högst en låt per artist):
1. Michael Jackson - Remember The Time
2. Prince - I Wanna Be Your Lover
3. The Fugees - Ready or Not
4. Tokio Hotel - Forever Now
5. Diana Ross - I'm Coming Out
6. Janet Jackson - Rhythm Nation
7. Earth, Wind & Fire - Let's Groove
8. Marvin Gaye - Let's Get It On
9. Stevie Wonder & Paul McCartney - Ebony & Ivory
10. David Bowie - Life On Mars?


Kommentarer
Postat av: lEo

aa omg så sjukt ont jag DOG!! kunde inte ens äta :(

2011-01-20 @ 17:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0