Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Svår fråga...för att besvara den så hade det egentligen tagit en hel bok. Jag har så många mål, drömmar och önskningar. De tre sakerna är egentligen olika grejer. Well ska försöka att göra detta så kort som möjligt, let's start!

Mina mål, mina mål är just nu att klara av skolan! Jag vill plugga något jag brinner för och sedan kunna ha ett jobb jag älskar. Det är också något som är väldigt svårt men det är mitt mål iallafall.

Mina drömmar, det är allt för många. Drömmar och önskningar är lite av samma grej. Mina drömmar gillar jag att hålla för mig själv eller dela med mig till min familj och vänner. Jag vet inte varför men jag tycker inte om att skriva ner mina drömmar eller önskningar, det känns som att de inte kommer att gå i uppfyllelse då. Önskningar är inte direkt lika "personligt" eller "känsligt" men mina önskningar är att jag önskar verkligen att det ska bli fred på jorden. Att alla människor ska kunna ha mat och vatten, att människor ska slippa bli dödade, att oskyldiga barn ska lida och mycket mer. En önskning som jag önskar kunde gå i uppfyllelse...

Haha töntig är jag alltså =D.

Kommentarer
Postat av: dondon

Du är inte ALLS töntig, dem som är töntiga är dem som tänker tvärtom vad du tycker. Du är UNDERBAR som tänker såhär och för att du är du <3

2011-01-30 @ 16:38:48
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0