Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig

(Uppdaterar detta inlägg med en bild senare har inte tid nu)

1. Jag heter Katalina
2. Jag har bott i Chile
3. Jag älskar film, musik och konst
4. Jag är ett stort fan av Michael Jackson & Tokio Hotel
5. Jag anser att skratt är något av de bästa & finaste som finns
6. Jag älskar djur
7. Jag gillar att hjälpa människor & djur -vill rädda världen haha
8. Jag drömmer mycket
9. Jag fyller år den 16 januari, en dag efter min lillasyster
10. Jag är bäst! Jag skojar haha, ne men jag älskar att ha kul och få folk att bli glada :D!

Sådär ja! Vi hörs imorgon :-)

Kommentarer
Postat av: dondon

11. Älskar DONDON

2011-01-23 @ 13:42:09
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0