Come togetheeeer

Hej!

Dagen började nice, tog bussen som alltid och både pepz och lenz försov sig så fick gå själv :'(! Hahah men iallafall hade naturkunskap och gissa vad? Jag förstod ALLT, tack vare Sandra en riktig pärla! Anywayzz efter lektionen så gick jag och Sandra hem till Pepsi för att göra småföretagande projektet och medan vi höll på där så lagade Pepsi mat åt oss, riktigt VIP! Skit gott blev det. Efter att vi käkat oss feta så gick vi på vår SOMS lektion och jag och Iman gick till stan för att göra klart vår uppgift! Känns fett jävla skönt. Har ingen läxa till imorgon så idag ska jag städa rummet, spela MJ experience, ta bilder på min målning samt det som gjorde mig super happü! Så bilder får ni se sen :)!

ska gå och äta nu, jag & valle har varit duktiga på att laga mat =D!

Vi hörs sen då! :D

PEACE OUT ♥

DAMN CDON, hurry!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0