Brokeback Mountain TV+

Hej!

Damn, glömde berätta för er att Brokeback Mountain visas på TV4+ just nu! Den började 20.00, kunde varit ett bra tillfälle att se den för er som inte sett den...

Men men...klockan 21.30 (kanal 5) visas en GRYM(!!!) film The Prestige heter den. Jag har själv inte sett den men förväntar mig mycket av den. Min bror har rekommenderat filmen till mig ett flertal gånger men har aldrig "haft tid" för att se den, haha eller det har aldrig varit rätt tillfälle om man säger så. Så nu ska jag se den, kommer att skriva vad jag tyckte om den senare, samt publicera en Red Hot Chili Peppers låt.

Nu ska jag skriva vidare på min uppsats, kommer inte att bli klar idag men tur att man har imorgon på sig ;)!

PeejjZzzzz

Kommentarer
Postat av: lEo

Ouff vad handlar filmen om? :-D

2011-01-09 @ 15:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0