Breaking The Girl

Hej hej!

*Ska låtsas som om allt är bra haha*

Well vad har jag gjort de senaste dagarna? Vi kan ju börja med söndag då vi fick besök av två goa tjejer -eggi & leo! Mycket kul och trevligt ♥! Eggi sov över och vi var vakna till över 6 på morgonen...helt sjukt haha. Dessutom var jag och valle tvugna att tvätta vid 11 så gissa hur trötta vi var. När vi slutat tvätta somnade jag direkt och vaknade någon gång runt 8. Omvända dagar, sov på dagarna och vaken på nätterna. Tvingade dock upp mig själv idag vid halv 11 för att bli lite van haha.

Förutom det så har jag sett på massa bra film, me likey! Desperata & How I met your mother har ju börjat nu också!!! Wiiho, längtar till Dexter och The walking dead då är mitt liv nästan komplett! Haha.

Påtal om filmerna så kommer det upp i ett annat inlägg...idag ska det mysas och målas, köpte nya vattenfärger so I'm happü!!!

Peace out! schizzleee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0