YAAY!

Kan nu stolt säga att jag kollat klart på From G's to Gents! Gryymt var det alltså, vinnaren blev den jag ville skulle vinna, woot! :D Happü gurl.

Jaha, klockan är typ 6! Synd jag som inte vill till skolan imorgon, eller jo det vill jag faktiskt! Vi ska ju åka iväg med SOMS och prata med lite folk. Skall nog bli kul & intressant, tur att jag är med Lene! Ska strax ner till tvättstugan och sedan ska jag nog sätta mig och måla lite. Btw. Michael bilden som ni fick se den gav jag till min storasyster & hennes pojkvän :D:D!

Lite jobbigt med skolan då jag inte vill ha samhäll längre men vet inte vad jag ska göra. Dang gurl. Aja nu ska jag ner, talk 2 ya lateR.

PEjzzz aut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0