Woah

Hey!

Massa krångel igår när jag skulle skriva uppsats. Ville bara ge upp och skita i allt. Kunde nästan inte få mer otur igår alltså...men men det fixade sig tillslut! Uppsatsen blev även inskickad så det känns skönt.

Fick ett mail av min förra spanska lärare, ska ha henne istället som "ledare" inför tentan i spanska steg 5 :)! Hon är skit schysst och snäll så blev faktiskt super glad. Ska ha typ tusen delar känns det som. Nästa fredag har jag vokabulär/grammatik, läsdel och uppsats del där jag får välja mellan vissa ämen. Känner mig faktiskt lite nervös nu eftersom jag inte alls vet hur nivå 5 är. Är det som steg 4 så klarar jag mig fint men annars...iaf ska även ha en muntlig redovisning (hoppas BARA för henne annars vägrar jag fan haha) i 5 minuter om en spansk/latinamerikan författare, Pablo Neruda all the way ;)! Men ah, prövningen känns faktiskt rätt tung! Hoppas bara att det går bra, minst ett VG så blir jag överlycklig!

Ja, skönt att sluta tidigt idag :)! Mmm, att byta ut filosofi till måndagarna istället var ett bra val känner jag. Nepp, nu ska jag fortsätta spela Baking Life! Hehe jag och Lene har fått flera att spela nu woot!

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Jeta :D

bäääääääst är vi! :D

2011-02-08 @ 16:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0