Tatueringar...

Jag vill verkligen tatuera mig snart eller ja, egentligen spelar det ingen roll när hehe. Jag skulle nog vilja tatuera mig efter studenten tror jag för att avsluta ett kapitel i livet. Jag har just nu 3 tatueringar jag vill göra, 2 av dem vet jag redan hur de ska se ut men problemet är att jag inte kan bestämma mig vart jag ska ha dem. Båda två är texter men vill inte ha det i nacken för jag vill kunna se tatueringarna eftersom båda betyder väldigt mycket för mig. Den 3:e är inte riktigt klar (vet inte riktigt hur den ska se ut har bara visionen) dock vet jag vart den ska vara. Haha dilemmaaaa.

Jag vill inte heller bestämma mig och göra en bara för att göra en tatuering. Jag hoppas bara att jag innan studenten bestämt mig vart jag vill ha de 2 jag vill ha eller att jag hittar/gör designen till den 3:e för jag vill verkligen ha en snart :-)! Skulle vara perfekt till efter studenten som sagt. Sedan är jag nojjig över tatueraren med haha, tönt är jag alltså men det är sanningen.

En snygg bild på vackra Angie som har grymma tatueringar! (Tillägnar även denna bild till Angies största och bästa fan - EGGI ♥!)

Kommentarer
Postat av: dondon

naww hahah så sööööt ät du <3<3 :: :D:D



det finns bra tatuerare i stockholm, norrköping, typ dem bästa finns där, men om det är bara texter som du vill ha så funkar house of pain i växjö med :D och jag MÅÅÅSTE följa med när du gör dem! hehe :Ö

2011-02-02 @ 21:38:18
URL: http://eggi.blogg.se/
Postat av: Memaa [fotoblogg]

Sv: Tack! :D

2011-02-02 @ 22:41:37
URL: http://memaa.blogg.se/
Postat av: lEo

Fan vad fett de kommer säkert bli skit fina tatueringarna på dig!

2011-02-03 @ 13:04:44
URL: http://leosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0