Project Runway



Mmm, gotta love that show! Älskar Heidi hon verkar så över snäll och god :-)! Har suttit och kollat på massa gamla musik videos på youtube också. Minns de dagar då det enda jag och valle visste med datorn var hur man laddade ner musik videos hahaha. Minns inte hur gamla vi var, men vi var skit små! Jag var lätt under 10 iallafall. Vi brukade ladda ner videos på Destiny's Child, Michael Jackson, Beyoncé, Ginuwine, Usher m.m. Det var det bästa vi visste =D Misss the ol' days!!!! Nu har vi ju knappt en jävla musik kanal, MTV visar ju mer shower än musik. VH1 är typ den enda kanalen jag fortfarande älskar!

Mmm..those old days ♥

Kommentarer
Postat av: dondon

jag har köpt en MJ dvd film till dig, det är typ en dokumentär eller ngt sånt såg den på ÖB så tänkte att du kanske ej har den, soo I köpte den :* jag kan ge dig den i skolan på måndag <3

2011-02-12 @ 15:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0