Please no photos

Hey!

Hehe har varit hemma rätt länge, hunnit kolla på både Ellen, spelat baking life samt kollat på en av de sorgligaste dokumentärerna någonsin. Hade redan sett den innan men ville se den igen :'(. Så sorglig. Mår alltid så dåligt efteråt. Nu ska vi inte vara ledsna.

Skolan idag var chill! Jag tänke fel igår med bussen så jag fick ta en senare buss men kom bara några minuter sent, vi övade på rytmikshowen så det var riktigt kul =)! Vi har med they don't care about us! =D My idea hoho! Sedan hade vi lång rast och ja på svenskan så hade vi kul :D. Sedan åkte jag hem lite tidigare.

Väntar tills valle kommer hem så att vi kan gå och köpa chips haha :D. Juste, ska även börja på mitt Projekt arbete i helgen =). Måste ju vara duktig haha.

Pejzz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0