Ooooooohhh yeaah

Sitter här och lyssnar George Michael & MJB - As. Hehe hörde låten på radion och så många minnen kom upp! Älskade den låten innan!!! Hade den i huvudet hela dagen så kom hem och boom had to listen. Nu när jag sett videon så minns jag den SÅ tydligt hahaha love minnen. Kunde tyvärr inte lägga in videon då det inte gick att bädda in den, snålis...just sayin'! Men ska dock hitta en annan version imorgon och lägga in den. Måste ju in hit så att jag inte glömmer bort denna låt.

Baking life är nice, bakar kakor och all business is going good! TH är i Japan igen, awesomeeeee!!!!

Nepp, nu säger huvudvärken ifrån. Ska gå och se på How I met your mother samt äta massa chips, hell yes jag är beroende av det. Och fy vad jag stör mig på Desperata som aldrig börjar -.-'.

Pejzz.


Ted är en riktig af alltså.

Kommentarer
Postat av: dondon

har lust att boxa Robin ibland...dunno why men hon stör mig så mycket HAHA dondon hates her...STEN

2011-02-09 @ 16:51:43
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0