Mike makes me so happy :'D

Idag då så gick jag & lillasyster till stan. Vi gick först på en konstutställning där de bland annat hade Freddie Mercurys bakdörr, en bänk tillägnad till Kurt Cobain, Alexander McQueens självmords brev m.m. Det var riktigt fantastiskt och grymt att se det! Att gå på konst utställning/museum är något jag älskar, det är så vackert och man lär sig oftast väldigt mycket också.

Efter det fina besöket gick vi till en skivbutik eftersom de ska gå i konkurs, där fanns det massa rea :D. Nice, de hade inte så mycket kvar dock men jag fick med mig det sista HIStory albumet och Michael Jacksons Vision. Vilken tur att jag inte hade köpt vision än! Fick båda för billig peng och det kändes nästan som ett rån haha. Köpte även ett silvrigt nagellack även om jag redan har ett haha. Jag kom hem mycket nöjd! Mamma älskade vision boxen :)!



Förlåt för de ruttna bilderna men tog bilderna väldigt snabbt :P!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0